Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta w wytycznych PN-ISO 10004:2018
Zakres szkolenia:
- Wprowadzenie
- Kluczowe elementy dotyczące zadowolenia klienta
- Zadowolenie klienta w wymaganiach ISO 9001
- Terminy i definicje
- Zasady przewodnie
- Struktura ramowa monitorowania i pomiarów zadowolenia klienta
- Planowanie, projektowanie i rozwój
- Działania operacyjne
- Analiza danych dotyczących zadowolenia klienta
- Komunikowanie informacji o zadowoleniu klienta
- Monitorowanie zadowolenia klienta
- Utrzymanie i doskonalenie
- Podsumowanie
Uczestnicząc w szkoleniu:
- Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
- Wytycznych dotyczących monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta zawartych w PN-ISO 10004:2018
- Kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego i efektywnego monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Ról, odpowiedzialności i uprawnień uczestników procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Wykorzystania monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta do doskonalenia wyrobów, usług i procesów organizacji
- Doskonalenia procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą UMIELI:
- Zdefiniować kluczowe elementy procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Włączyć do procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018
- Definiować role, odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Doskonalić proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Audytować i dokonywać przeglądów procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na uświadomieniu sobie:
- Roli, odpowiedzialności i uprawnień w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Znaczenia aktywnego zaangażowania uczestników zespołów i całej organizacji skuteczny i efektywny proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta oraz zwiększania zadowolenia klienta
- Celem szkolenia jest:
- Umożliwienie wykorzystania dobrych praktyk zawartych w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Adresaci szkolenia:
- Szkolenie skierowane jest do:
- wszystkich, którzy zarządzają organizacjami
- osób pełniących lub zamierzających pełnić role właścicieli procesów
- osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje zarządcze na różnych szczeblach organizacji
- osób pełniących lub zamierzających pełnić rolę liderów zespołów zajmujących się monitorowaniem pomiarem zadowolenia klienta
- uczestników zespołów zajmujących się lub mających wpływ na zadowolenie klienta oraz jego monitorowanie i pomiar
- osób zajmujących systemami zarządzania jakością zgodnymi z ISO 9001 i IATF 16949
- osób pełniących lub zamierzających pełnić role audytorów wewnętrznych
Czas trwania:
- 2 dni (16 godzin dydaktycznych)