Specyficzne wymagania Mercedes-Benz dla dostawców przemysłu samochodowego

Zakres szkolenia:

  • Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów w przemyśle motoryzacyjnym – podstawowe założenia i problematyka
  • Specyficzne wymagania Mercedes-Benz, a IATF16949
  • Podręcznik zarządzania dostawcami (wymagania klientów firmy Mercedes-Benz Cars (MBC)) 1.7.5 26.11.2009
  • Informacja o systemie PIA
  • Mercedes-Benz Special Terms 2020
  • Praktyczne aspekty współpracy z Mercedes-Benz:
    • komunikacja z klientem
    • rozwiązywanie problemów
    • zatwierdzanie części do produkcji PPAP
    • audyty klienta
  • Wprowadzenie do platformy klienta
    • SQMS - Reklamacje, Rekwalifikacje
    • PIA - proces dopuszczenia do produkcji seryjnej [PIA]
    • START - Zarządzanie projektem
    • eSEP - PPAP, Reklamacje
    • DocMaster - Normy, specyfikacje, formularze Mercedes-Benz
    • EBSC - Ocena dostawcy
    • QEC-Tool - Reklamacje gwarancyjne
Uwaga: szkolenie nie obejmuje zagadnień logistycznych.

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Poznasz kluczowe wymagania firmy Mercedes-Benz w stosunku do dostawców.
  • Przygotujesz się do poprowadzenia projektu zgodnie z wymaganiami firmy Mercedes-Benz.
  • Zapoznasz się z podstawowymi zasadami korzystania z platformy dla dostawców firmy Mercedes-Benz.

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących lub pragnących współpracować z firmą Mercedes-Benz jako dostawcy, a w szczególności do managerów projektów, inżynierów na wszystkich stanowiskach w grupach zajmujących się współpracą z firmą Mercedes-Benz.

Czas trwania:

  • 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)