Współpraca z partnerem z Azji
Zakres szkolenia:
- Wprowadzenie do szkolenia
- Specyfika kultury azjatyckiej
- hierarchia ważności
- pozycja kobiet
- szef
- ja
- percepcja informacji
- wyrażanie opinii
- mówienie „Nie”
- podejście do problemów podejmowanie decyzji
- punktualność
- spotkania
- awanse
- prezenty, upominki
- życie w grupie
- nastrój
- Oczekiwania klienta z Azji wobec dostawcy
- dostępność
- komunikacja, język
- prezentacje
- reklamacje, problemy
- spotkania dla dostawców powodujących problemy
- rezydent
- decyzje, uzgodnienia
- zmiany
- doradca z Azji
- 5 STAR
- Współpraca dostawcy z Azji z klientem
- komunikowanie oczekiwań
- decyzje, uzgodnienia, delegowanie zadań
- rezydent
- informowanie o problemach, reklamacjach
- analiza otrzymanych informacji
- postępowanie przy problemach
- zarządzanie nowymi projektami
- utrudnienia związane z odległością Europa - Azja
- Podsumowanie
Uczestnicząc w szkoleniu:
- Poznasz podstawowe różnice kulturowe między kulturą zachodnioeuropejską a azjatycką oraz dowiesz się, jak mogą one wpływać na współprace twojej organizacji z partnerami z rynków azjatyckich
- Poznasz praktyczne zasady, które ułatwią ci nawiązywani i utrzymywanie dobrych kontaktów z parterem z Azji.
- Poznasz typowe oczekiwania klienta z Azji w stosunku do swojego dostawcy
- Dowiesz się, jakie możesz napotkać trudności we współpracy z dostawcą azjatyckim i jak je przezwyciężać.
- Dowiesz się, jak wyeliminować lub zminimalizować nieporozumienia i problemy w komunikacji pomiędzy stronami z dwóch tak odmiennych obszarów kulturowych.
- Celem szkolenia nie jest wartościowanie, ocenianie czy też wywyższanie którejkolwiek z kultur.
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy zapewnienia jakości dostaw oraz osoby odpowiedzialne za kontakty z klientami z Azji.
- Osoby już współpracujący z azjatyckimi partnerami i chcące ich bliżej poznać w celu poprawy lub udoskonalenia istniejących kontaktów.
- Przedstawiciele firm planujących rozpoczęcie współpracy z partnerami z Azji.
Czas trwania:
- 2 dni (16 godzin dydaktycznych)