Nietypowe metody negocjacji

Zakres szkolenia:

  • Klient, dostawca, współpracownik – partner czy wróg?
  • Podstawy komunikacji
  • Wprowadzenie do typów osobowości – rozpoznanie i zasady współpracy
  • Błędy poznawcze
  • Podstawy negocjacji:
    • kiedy negocjujemy?
    • stawianie celów
    • lider i zespół
    • przygotowanie do negocjacji
    • etapy negocjacji
    • analiza wyników
    • BATNA
    • Win-Win
  • Wybrane nietypowe metody negocjacji:
    • „Zero kompromisów”
    • „Propozycja nie do odrzucenia”
    • Kremlowska szkoła negocjacji
  • Podsumowanie

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Zrozumiesz podstawowe zasady komunikacji.
  • Uświadomisz sobie swój sposób komunikacji z otoczeniem.
  • Poznasz sposoby przygotowania się do rozmowy z partnerem.
  • Zapoznasz się ze sposobem przygotowania się do negocjacji, ich prowadzenia oraz analizy.
  • Poznasz najczęściej popełniane podczas negocjacji błędy.
  • Poznasz wybrane nietypowe metody negocjacji.

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie jest adresowane do każdego, kto negocjuje z klientem lub dostawcą i chce osiągać postawione cele.
  • Szczególnie jednak dedykowane jest menedżerom, osobom, które kontaktują się z klientami i dostawcami a także do wszystkich, którzy chcą negocjować w sposób świadomy i efektywny

Czas trwania:

  • 2 dni (16 godzin dydaktycznych)